Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår spilles kampen? Hvornår spilles kampen?
Hvor sidder jeg på stadion? Hvor sidder jeg på stadion?
Er der børnerabat? Er der børnerabat?
Sidder vi altid samlet? Sidder vi altid samlet?
Er der gebyrer i jeres priser? Er der gebyrer i jeres priser?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Billetterne, bliver med få undtagelser, leveret til dit hotel i og omkring Manchester(Levering er inkl. i billetprisen). Bliver billetterne leveret til dit hotel, vil vi under bestillingsprocessen, bede dig om dine hotel detaljer, så vi er sikker på, at billetterne bliver leveret til korrekt hotel. Vi tjekker ikke om hoteloplysningerne er korrekte, og leverer udelukkende på baggrund af de oplysninger du selv har oplyst os. Skal du hente billetterne på stadionet, eller lokal agent, før kampen, beder vi ikke om hotel oplysninger, og når du modtager din voucher/e-billet, vil der klart fremgå, hvor billetterne skal afhentes inden kick off!.
Tilbage til Hjælp

Hvornår spilles kampen?

Den præcise kampdato og klokkeslæt fastlægges ca. 5-9 dage før kampweekenden. Weekendkampe spilles altid lørdag eller søndag, og hverdagskampe spilles altid tirsdag eller onsdag. Starttid for kampen svinger meget, men kick off er typisk mellem kl.15:00 og 22:00. Disse variabler skal du tage højde for når du bestiller og planlægger din rejse. Vi kontakter dig ikke med endelig dato & tid, men vi vil så vidt muligt prøve at skrive endelig dato på vores hjemmeside 3-5 dage før kampweekend.
Tilbage til Hjælp

Hvor sidder jeg på stadion?

Du vil altid blive placeret blandt hjemmeholdets tilskuere eller i neutral zone. Dvs. Du må på ingen måde bære trøjer, huer, halstørklæde eller andet med modstanderens logo eller farver. Du må heller ikke vise sympati for modstanderens hold. Overholder du ikke disse regler kan du blive nægtet adgang til stadion, eller blive bortvist. Vi garanterer kun pladser inden for den kategori du vælger, vi kan ikke garanterer en specifik række eller sæde!
Tilbage til Hjælp

Er der børnerabat?

Ja, men vi har desværre ikke adgang til dem, så du kan ikke købe dem her på siden. Det er kun medlemmer af klubben der kan købe årskort til børn/unge. Vi sælger kun "normale" billetter uanset alder.
Tilbage til Hjælp

Sidder vi altid samlet?

Bestiller I mere end 3 billetter kan vi ikke garantere at I sidder samlet. I kan godt risikere at blive delt op 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 etc. Grunden er, at det er klubberne der fordeler vores billetter, og nogen gange kan de og vi ikke få puslespillet til at gå op, og bliver nød til at dele jer op. Men igennem os, kommer I ALDRIG til at sidde alene, altså får single seats, f.eks. 1+1, 2+1 3+1, 3+2+1 etc. Dette er vores garanti til dig, og er en service som mange andre agenter ikke kan levere. Bliver I delt op, vil vi og vores agent gøre alt for I komme til at sidde så tæt på hinanden som overhovedet muligt.
Tilbage til Hjælp

Er der gebyrer i jeres priser?

Ja, den påtrykte pris på de billetter I får udleveret til kampen, er priser gældende for medlemmer af klubberne, altså medlemmer der har billet til hver hjemmebane kamp i hele sæsonen, og derfor væsentligt billigere end de priser vi køber billetter til. Vi køber billetter op i juli/august måned til hver kamp i den nye sæson, til en pris der er højere end den påtrykte billetpris. Specielt til A-kampene, f.eks. mod Arsenal, Chelsea, Tottenham, Manchester United, Manchester City, Liverpool, Chelsea, Lokal derbys, Europa League og Champions League etc. kan de priser du betaler her være op til 2-3 gange højere end den pris der er påtrykt billetten du får udleveret. Det skal pointeres at det samlet gebyr IKKE tilfalder os, men fordeles mellem klub, vores lokale agent samt os. Husk i prisen er også levering af billetter, hvis de leveres til dit hotel!
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under kontakt på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter kampdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail
Varekurv